آموزش سئو | آموزش بهينه سازي سايت
ارائه مقالات آموزشي

دوره آموزش وردپرس به شما مي آموزد كه بدون نياز به برنامه نويسي يا حتي يك خط كد نويسي يك وب سايت يا يك فروشگاه اينترنتي با امكانات فوق حرفه اي و قدرتمند با توجه به ايده و علاقمندي و كسب و كار خود راه اندازي و مديريت كنيد و آن را به درآمد بالايي برسانيد.

در دوره كامل آموزش وردپرس تمام جزئيات نصب، اجرا، مديريت، سئو و امنيت يك سايت وردپرس بصورت كاملا عملي آموزش داده ميشود تا هر كسي بعد از اتمام اين دوره بتواند سايت خود را راه اندازي و مديريت و از آن كسب درآمد كند.

آموزش وردپرس از صفر تا صد

آموزش وردپرس از صفر تا صد يكي از بهترين و كامل‌ترين دوره‌ها در حوزه راه اندازي سايت با وردپرس است كه شما پس از گذراندن اين دوره به‌راحتي بدون كدنويسي مي‌توانيد هر نوع وب سايت وردپرسي مثل: خبري، شخصي، شركتي، خدماتي، فروشگاهي، همكاري در فروش و غيره … را راه اندازي و كسب درآمد نماييد.

آيا مي خواهيد يك سايت وردپرس را به شيوه درست راه اندازي كنيد؟ ما مي دانيم كه راه اندازي سايت مي تواند به خصوص هنگامي كه شما اطلاعات كافي از وردپرس و مباحث فني و تخصصي آن نداريد، يك فكر وحشتناك باشد.

در آموزش وردپرس از صفر تا صد ما از صفر و بصورت كاملا تخصصي و حرفه اي طراحي سايت با وردپرس را به شما مياموزيم و با توجه به كارگاهي بودن كلاس وردپرس، شما گام به گام سايت خود را طراحي خواهيد كرد و در پايان دوره نيز مي توانيد از آن رونمايي كنيد.

همانطور كه اشاره شد يادگيري وردپرس براي تمام افرادي كه در ديجيتال ماركتينگ قدم گذاشته اند، لازم و ضروري است از اين رو قصد داريم با برگزاري كلاس آموزش صفر تا صد وردپرس در اين امر با شما سهيم باشيم.

چرا آموزش وردپرس

وردپرس يك سيستم مديريت محتواي كاملاً رايگان و در عين حال حرفه‌اي است كه به كمك آن هر كسي در هر كجاي جهان، مي‌تواند هر گونه وب سايت با بي نهايت امكانات طراحي كند، وردپرس توانسته محيطي را در اختيار شما قرار دهد كه بدون نياز به كدنويسي و دانش برنامه نويسي بتوانيد وب سايت خودتان يا ديگران را طراحي كنيد.

امروزه در ايران و جهان، راه اندازي كسب و كار آنلاين، قسمت جدايي ناپذير هر شغلي شده است. پس اگر ميخواهيد تخصصي يادبگيريد كه در دنياي جديد كسب و كارها محبوب و توانمند باشيد بايد بر روي اصول راه اندازي كسب و كار اينترنتي مسلط شويد. راه اندازي كسب و كار آنلاين فقط طراحي سايت نيست، بلكه اولين قدم آن طراحي سايت يا طراحي فروشگاه اينترنتي است. كسب جايگاه خوب و بازديدكننده از گوگل و ايمن سازي وبسايت براي جلوگيري از هك شدن قدم هاي بعدي هستند كه بايد بصورت تخصصي و حرفه اي آنها را فرا گرفت.

منبع: اف تي سنتر

امتیاز:
بازدید:
[ ۱۲ مرداد ۱۳۹۹ ] [ ۰۷:۰۹:۱۷ ] [ سحر نادري ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 9
همه : ---
چت باکس
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی