آموزش سئو | آموزش بهينه سازي سايت
ارائه مقالات آموزشي

الگوريتم پاندا گوگل

مقاله آموزش سئو الگوريتم پاندا براي كساني نوشته شده است كه مايلند جهت ارتقاء و با حفظ جايگاه خود در گوگل سايت خود را بر اساس الگوريتم جديد بهينه كرده و دست دوستي به الگوريتم پاندا گوگل دهند، جهت ايجاد يك ارتباط صميمي با الگوريتم پاندا مي بايست دقت بيشتري در موارد زير داشته باشيد:

  1. ميزان ماندگاري در سايت Time on Site
  2. ميزان گردش در سايت Page Views
  3. ميزان فرار از سايت Bounce Rate
  4. شبكه هاي اجتماعي Social Networks 5
  5. برندسازي اينترنتي Internet Branding

موارد 1 تا 3 بسيار با يكديگر در ارتباط هستند، اگر ميزان فرار از سايت كاهش پيدا كند، زمينه براي افزايش ميزاش گردش در سايت بيشتر شده و نهايتا ميزان ماندگاري در سايت نيز افزايش پيدا مي كند، با وجود ارتباط زياد بين موارد مذكور به جهت اهميتي كه دارند از يكديگر تفكيك شده و به صورت جداگانه در مقاله آموزش seo الگوريتم پاندا مورد بررسي قرار گرفته اند، ناگفته نماند كه شبكه هاي اجتماعي يكي از ابزارهاي مهم برندسازي اينترنتي بوده و برندسازي اينترنتي نيز تاثير مثبتي روي موارد 1 تا 3 دارد، اگر سئو را به ميزان كافي نمي شناسيد حتما كتاب آموزش سئو را مطالعه نماييد.

ميزان ماندگاري در سايت:

الگوريتم پاندا به شما يك شكلات بزرگ مي دهد اگر مخاطب را زمان بيشتري در سايت نگه داريد؟ به طور متوسط از زماني كه يك بازديد كننده به وبسايت شما وارد شده تا زماني كه از آن خارج مي شود چند دقيقه طول مي كشد؟ سايت خود را با دقت مشاهده كرده و خودتان را جاي مخاطبتان بگذاريد، به اين فكر كنيد كه چه راه حل هايي براي افزايش ماندگاري مخاطب وجود دارد؟ شما سايت خود را بهتر از هر كس ديگري مي شناسيد، مخاطب خود را نيز شناخته ايد و خوب مي دانيد به دنبال چه چيزي به سايت شما آمده بنابراين بهتر مي دانيد چطور مي توان او را راضي كرده و منجر به افزايش ماندگاري اش شويد . شايد راه حل هاي زير براي شما مفيد باشد:

1- پاسخگويي به نياز بازديدكننده:

بازديد كننده در جستجوي اطلاعات به گوگل پناه آورده و نهايتا به يكي از صفحات سايت شما رسيده است، آيا محتواي سايت شما پاسخگوي نياز بازديد كننده بوده و او را به آنچه مي خواهد مي رساند؟ آيا همه اطلاعاتي كه او نياز دارد را بدون زياده گويي ها و به صورت خلاصه و مفيد در اختيارش قرار داده ايده؟ وقتي بازديد كننده به انتهاي متن رسيد لبخند رضايت زده مطالعه مطالب شما را به ديگران نيز توصيه مي كند؟

2- عدم عجله در انتشار متن جديد:

برتري سايت شما نسبت به ساير سايت هاي مشابه چيست؟ كيفيت با كميت؟ هرچند به روزآوري منظم سايت در مخاطب پسندي و موفقيت سايت بسيار موثر است اما هرگز براي بهتر كردن سايت به يك مطلب خوب اكتفا نكرده و براي رساندن آن مطلب به سطح بسيار بسيار خوب بروزآوري سايت را چند روز ديگر به تاخير بياندازيد و هيچ وقت كيفيت را قرباني كميت نكنيدا

3- تقسيم بندي متن:

غذا هر چقدر هم كه خوشمزه باشد بايد آن را لقمه لقمه خورد، آيا مي توانيد غذايي را به صرف خوشمزه بودن به يك باره ببلعيد؟ متن مفيدي نوشته اند ولي بسياري بازديد كنندگان قبل از رسيدن به انتهاي متن خسته شده و از آن دست مي كشند، شما بايد اقداماتي انجام دهيد كه بازديد كننده از مطالعه مطالب سايت شما احساس خستگي نكند، يكي از اين اقدامات تقسيم بندي متن است، يك متن 50 خطي را به صورت 50 خط پشت سر هم ننوشته و آن را پاراگراف بندي نمايد در صورت امكان براي هر پاراگراف با استفاده از تگ هاي h1 – h6 يك تيتر فرعي انتخاب كنيد.

جهت مشاهده ادامه مطلب الگوريتم پاندا گوگل كليك كنيد.

منبع: اف تي سنتر

امتیاز:
بازدید:
[ ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۹ ] [ ۱۰:۰۱:۵۹ ] [ سحر نادري ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 3
همه : ---
چت باکس
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی